Üldist
Minu uus elukoht asub teises riigis. Kas saan oma senist MyFestooli konto kasutamist jätkata?
See sõltub Teie uuest elukohast. Saate oma andmeid MyFestoolis vaadata, kuid MyFestooli ja kõikehõlmava garantii pakkumised ja teenusemaht 1 sõltuvad Teie elukohast ning võivad riigiti erineda. See tähendab, et teatud tingimustel ei pruugi olla kõik teenused kättesaadavad. Näiteks ei saa kõikides riikides esitada remonditellimust veebis. Millised teenused on saadaval Teie elukohariigis, saate teada MyFestooli kasutustingimustest ja elukohariigi Festooli veebilehel välja toodud garantiitingimustest. Loendi kõikidest riikidest leiate siit: www.festool.com
Mis on MyFestool?
MyFestool on tasuta isiklik kliendikonto, millele pääseb ligi meie veebilehe või meie Festooli äpi kaudu. MyFestooli saavad kasutada nii eraisikud kui ettevõtted. Kasutada saab erinevaid teenuseid. Nt saab registreerida ostetud tööriistadele kõikehõlmavat garantiid 1, vaadata registreeritud tööriistu ja nende garantii kehtivuse aegu, esitada veebis remonditellimusi ning otsida oma tööriistale tarvikuid ja varuosi. Lisaks eelnevale pakume Teile võimalust koostada soovitud toodete loendit. Suurklientidele võimaldame laiendatud teenuseid, mille raames saavad ettevõtted kutsuda oma kaastöötajaid MyFestooliga (ilma MyFestooli kontot omamata) liituma.
Registreerimine
Sain kirja/e-kirjaga kutse: Kuidas luua MyFestooli kontot?
Selleks et saaksite MyFestooli kontol oma eelnevalt registreeritud seadmeid vaadata - seadmete ülevaates ja neid andmeid töödelda, oleme loonud valmiduse luua MyFestooli kontot ka kutsega saadetud isikliku kutsekoodi abil.
- MyFestooli konto aktiveerimiseks skaneerige QR-kood või sisestage järgmine veebiaadress: https://login.festool.com/myfestool.
- Valige oma elukohariik ja sisestage järgmised andmed: e-posti aadress, salasõna ja kirjaga saadetud kutsekood järgmises vormingus: AAA-BBB-CCC-DDD. Seejärel kinnitage oma nõusolekut MyFestooli kasutustingimustega.
- Teie sisestatud e-posti aadressile saadetakse e-kirjaga kinnitus. Klõpsake palun lingile „Kinnita MyFestooli registreerimine“. Pidage meeles, et link on aktiivne 30 päeva pärast e-kirja saamist. Kui nimetatud tähtaeg möödub, palume registreerimist korrata.
- Palun sisestage oma andmed ja logige kontole sisse.
- Täitke palun kohustuslikud väljad andmetega (telefoni salasõna, isiklik/ametialane -> firma nimi, härra/proua, ees- ja perekonna nimi).
Kuidas luua MyFestooli kontot: veebis?
- Avage järgmine veebileht: www.festool.ee/MyFestool ja klõpsake nupul „Loo uus konto“.
- Valige oma elukohariik ja sisestage järgmised andmed: e-posti aadress ja salasõna ning andke nõusolek MyFestooli kasutustingimustele.
- TTeie sisestatud e-posti aadressile saadetakse e-kirjaga kinnitus , nisjärel klõpsake saadetud lingile „Kinnita MyFestooli registreerimine“. Pidage meeles, et link on aktiivne vaid 30 päeva pärast e-kirja saamist. Kui nimetatud tähtaeg möödub, palume registreerimist korrata.
- Palun sisestage oma andmed ja logige kontole sisse.
- Täitke kohustuslikud väljad oma andmetega (telefoni salasõna, isiklik/ametialane -> firma nimi, härra/proua, ees- ja perenimi).
Salasõna on ununenud? Kuidas toimida?
- Avage järgmine veebileht: www.festool.ee/MyFestool.
- Klõpsake „Lähtesta salasõna“ ja sisestage oma e-posti aadress.
- Teile saadetakse e-kiri, mille abil saate luua uue salasõna.
Ma ei ole MyFestooli registreerumist kinnitavat e-kirja saanud. Kuidas toimida?
Palun kontrollige oma e-postkasti pakkumisi ja rämpsposti või kasutage otsinguna „MyFestool“. Kui Te kinnitavat e-kirja ei leia, siis võtke ühendust Festooli klienditoega Kontakt.
Millistele tingimustele peab vastama minu MyFestooli salasõna?
Teie salasõna peab vastama järgmistele tingimustele:
- koosnema vähemalt kaheksast tähemärgist
- sisaldama nii väike- kui ka suuri tähti
- sisaldama vähemalt ühte numbrit või sümbolit
Profiili töötlemine/Konto kustutamine
Kas ma saan muuta MyFestooli portaalis kasutuskeelt?
Mitmekeelsetes riikides saab muuta kasutuskeelt MyFestooli lehe päises. Profiili funktsioon „Muuda keelt“ kahjuks ei toimi. Juhul kui Te seda vajate, siis pöörduge palun meie Festooli klienditoe poole Kontakt.
Kuidas saab MyFestooli kontot kustutada?
Oma MyFestooli konto võite igal ajal ära kustutada menüüst „MyFestooli profiil“. Niipea, kui olete MyFestooli konto kustutanud, kustub samaaegselt ka reklaaminõusolek. Küll aga jäävad alles Teie garantiitingimused, kuna vajame andmeid garantii töötlemiseks. Teie andmed muutuvad anonüümseks kohe, kui garantiiõigus on kehtivuse kaotanud (10-aastane varuosagarantii). Juhul kui Te oma MyFestooli konto kustutate, siis küsime Teilt Teie e-posti aadressi salvestamiseks luba just sellisteks harvadeks juhtudeks, kui peame Teie ostetud/registreeritud seadmeid järelvarustama või tagasi kutsuma.
Kas ma saan muuta oma MyFestooli erakonto firmakontoks või vastupidi?
Ei, kahjuks ei saa MyFestooli kontosid sellel viisil muuta. Juhul kui Te seda vajate, siis palun pöörduge meie Festooli klienditoe poole Kontakt.
Firma haldamine
Kuidas lisada uut kaastöötajat?
- Logige järgmise lingiga www.festool.ee/MyFestool MyFestooli sisse.
- Kaastöötajale kutse saatmise funktsiooni leiate pärast sisselogimist oma MyFestooli lehelt rubriigist „Firma haldamine“ või lingilt: www.festool.ee/myfestool/halda-firmat.
- Sisestage siia kaastöötaja e-posti aadress. Pidage meeles, et kutse saatmiseks ei või tal MyFestool kontot veel olemas olla. Nüüd ilmub Teie kaastöötaja e-posti aadress ülevaates olekuna „Avatud“.
- Pärast seda, kui kaastöötaja on kutse vastu võtnud ja oma andmed MyFestooli kontole sisestanud, muutub olek ülevaates „Kinnitatud“. Nüüd saab kaastöötaja vaadata kõiki firma tööriistu ja kasutada muid funktsioone.
Sain kolleegilt kutse. Mida pean tegema, et kutset vastu võtta ja endale MyFestooli konto luua?
- MyFestooli kutse saamisest teavitatakse Teid e-kirjaga. Võtke kutse vastu, klõpsates lingil „Kinnitan nüüd MyFestooli konto“.
- Kinnituse lehekülg avaneb automaatselt (Teie e-posti aadress on eeltäidetud) ja saate sisestada oma salasõna, anda nõusolek MyFestooli kasutustingimustele ning klõpsata käsul „Loo konto“.
- Nüüd saate sisestada oma andmed ja vaadata oma kontolt kõiki firma registreeritud Festooli tööriistu ning kasutada muid funktsioone.
Kuidas kaastöötajat kustutada?
Kaastöötaja kustumiseks klõpsake paberikorvile ülevaates “Firma haldamine”. Et kustutamine ei juhtuks kogemata, peate kustutamist veel kord kinnitama. Kaastöötajat teavitatakse kustutamisest e-kirjaga. Pidage meeles, et sellega kustutatakse ka kaastöötaja MyFestooli konto.
Millised võimalusi pakub mulle MyFestooli firmakonto funktsioon „Firma haldamine“?
Firmaklientidele pakub MyFestool võimalust saata kaastöötajatale kutseid, saates need kaastöötajate töömeilidele. Pidage meeles, et kutset saab saata ainult siis, kui kutsutaval ei ole veel oma MyFestooli kontot. Kutsutav saab e-kirjaga kutse, mille vastuvõtmist ta peab kinnitama ja seejärel looma omale MyFestooli konto. Pärast konto loomist on kaastöötaja kohe oma ettevõtte alla ära registreeritud. Nüüd saab kaastöötaja vaadata kõiki firma registreeritud tööriistu ja kasutada muid funktsioone. Pidage meeles, et kaastöötajal on MyFestoolis samad õigused ja kuvajuurdepääsud, nagu MyFestooli „kutsujal“. Kutsutud isikuid saab mis tahes ajal uuesti eemaldada. Sel juhul tuleb kaastöötaja MyFestooli konto kustutada.
Garantii registreerimine
Mis on kõikehõlmav garantii?
Meie kõikehõlmava garantii1 mitmekülgsete teenustega on Teie uus Festooli tööriist esimesel kolmel aastal igakülgselt kaitstud ja Teie saate pühenduda kõige olulisemale - oma tööle. Kui soovite osa saada selliste teenuste, nagu „Tasuta kõikehõlmav remont“2, „Asendus varguse korral“ ja „Originaalosa tagatud“ eelistest, peate tööriista 100 päeva jooksul pärast ostu/tarnet tasuta registreerima.
Minu uus elukoht asub teises riigis. Kas mul on endiselt õigus kõikehõlmavale garantiile?
MyFestooli ja kõikehõlmava garantii1 teenusevalik ja -maht sõltub Teie elukohast (mitte riigist, millest Te tööriista ostsite) ja seetõttu võivad nii valik kui ka maht riigiti erineda. Milliseid teenused on saadaval Teie elukohariigis, selle kohta leiate teavet MyFestooli kasutustingimustest ja Teie elukohariigi Festooli veebilehel toodud garantiitingimustest. Riikide ülevaate leiate www.festool.com, valides esmalt soovitud riigi.
Kas kõikehõlmava garantii registreerimine on tasuline?
Ei, registreerimine on Teile tasuta. Ainus eeltingimus: 100 päeva jooksul pärast tööriista ostmist/tarnimist peate registreerima sellele kõikehõlmava garantii1. Küll aga tuleb meeles pidada, et varguse korral tasub klient omaosaluse ja remondi korral võivad kaasneda ka muud kulud (nt saastetasud H-tolmuimeja puhul).
Kuidas saan tööriistale kõikehõlmava garantii registreerida?
Alates 01.01.2021 saab kõikehõlmava garantii1 registreerida üksnes siis, kui Teil on kliendina MyFestooli konto. Pidage palun meeles, et edasimüüja, kellelt toote ostsite, ei saa toodet Teie eest registreerida. Saate oma tööriista registreerida 100 päeva jooksul pärast selle ostmist/tarnet väga lihtsalt veebis Teie MyFestooli kontol. MyFestooli pääsete veebilehe või Festooli äpi kaudu.
Registreerimine veebis:
- Logige oma MyFestooli kontole sisse lehel www.festool.ee/MyFestool.
- Garantii registreerimise vormi leiate oma isiklikult MyFestooli konto suvandilt „Tööriista registreerimine “ või sellelt lingilt: www.festool.ee/myfestool/garantii-registreerimine.
- Täitke vormi järgmised väljad: T.nr., S.nr. (need andmed leiate juuresolevalt garantiikaardilt või seadme tüübisildilt), ostukuupäev/tarnekuupäev (võite sisestada ainult ühe kuupäeva, mis jääb 100 päeva sisse pärast ostmist/tarnet. Sisestage kuupäev, mis on kirjas Teie ostuarvel/saatelehel). Laadige arve/saateleht üles (järgige faili suurust ja formaati), lisage müüja andmed ja täiendage vajadusel oma andmeid.
- Teie seadme registreerimine oli edukas ja garantiisertifikaadi saate igal ajal seadme ülevaatest alla laadida.
Miks pean ma oma seadme ise registreerima ja miks ei saa seda (enam) teha seadme müüja minu eest?
Festool suhtub isikuandmete kaitsmisse väga tõsiselt. Seepärast tegime andmekaitsekaalutlustel otsuse, et edaspidi saate garantiiga seotud registreerimist teha ise ja seega otsustada ise, kuidas Teie andmeid töödeldakse. Selleks lõime jaanuaris 2021 Teie jaoks võimaluse registreerida tööriistadele garantii üksnes MyFestoolis. Sellega kaitseme Teid ja Teie isikuandmeid soovimatu edastamise eest, aga ka müügipartnerit Teie andmete ebaõige kasutuse eest ning loomulikult ka meid endid selle eest, et saaksime Teie andmed oma valdusesse ilma Teie vastava nõusolekuta. MyFestoolis on Teil täielik ülevaade mitte ainult oma isikuandmetest, vaid ka oma Festooli tööriistadest.
Kui palju on mul aega, et oma tööriista registreerida?
Teil on 100 päeva pärast ostu/tarnet aega, et oma tööriistale registreerida kõikehõlmav garantii1.
Mida on mul registreerimiseks tarvis?
Selleks on vaja ostetud seadme osa- ja seerianumbrit (T-nr. ja S-nr.) ning ostuarvet/saatelehte ja MyFestooli kontot.
Miks nõutakse garantii registreerimiseks arve/saatelehe üleslaadimist?
Arve üles laadimine on üks eeltingimusi, et garantiid saada. See kajastub ka garantiitingimustes. Vastavalt garantiitingimustele saab garantiid registreerida 100 päeva jooksul pärast seadme ostmist/tarnet, hiljem ei ole see enam võimalik. Ostu-/tarnekuupäeva tõendamiseks tuleb üles laadida kehtiv arve või saateleht, nagu ka garantiitingimustes sätestatud.
Arvel/saatelehel on olulised vaid ostetud Festooli tööriista nimetus ja ostu kuupäev; muud andmed, näiteks kliendinumbri, hinna jmt võite muuta loetamatuks.
Kas mulle saadetakse kõikehõlmava garantii registreerimise kinnitus?
Jah, Teile saadetakse e-kirjaga vastav kinnitus. Garantiisertifikaati saate igal ajal oma MyFestooli kontol vaadata ja vajaduse korral alla laadida.
Kas kõikehõlmav garantii kehtib kõigile Festooli toodetele?
Kõikehõlmav garantii kehtib kõigile Festooli tööriistadele ja muudele valitud toodetele, nagu akukomplektid või laadijad. Kas tootele saab registreerida kõikehõlmavat garantiid, saate teada garantiikaardilt, mis on tootega Systaineris või karbis kaasas. Lisaks sellele saate meie kodulehelt toodete kasutusjuhistest lugeda, milliseid seadmeid saab registreerida. 1
Kas saan üksikutele akukomplektidele/laadijatele garantiid registreerida?
Akukomplektid ja laadijad on tarvikud, ent ka need on meie kõikehõlmava garantiiga1 kaetud. Akukomplektidele ja laadijatele ei saa meie veebivormi kaudu garantiid registreerida. Garantiijuhtumi korral on meil vaja tõendiks Teie ostudokumendist koopiat.
Sain oma seadme kingiks. Kas saan seda registreerida?
Kõikehõlmava garantii1 registreerimiseks on Teil vaja ostu tõendamiseks originaalset ostudokumenti/saatelehte. Lisaks sellele tuleb seade registreerida hiljemalt 100 päeva jooksul pärast seadme ostmist /kättesaamist.
Ostsin pruugitud seadme. Kas saan seda registreerida?
Garantii saab registreerida üksnes tööriistadele, mis on ostetud otse Festooli müügipartnerilt. Kui kasutatud seadme on selle eelmine omanik juba registreerinud ja seadmel on kehtiv garantii, siis on Teil võimalik
esitada meile garantii ülekandmise avaldus. Selleks edastage meile garantiisertifikaadi koopia või sellel kirjas olev viitenumber.
Ma ei näe tööriistaülevaates oma registreeritud seadet/seadmeid. Mida teha?
Enamasti peaksite kõiki garantiiga kaetud tööriistu ja garantiitähtaegu nägema tööriistade ülevaates. Kui aga registreeritud seade ülevaatest puudub, siis on põhjus järgmine: Kui olete registreerinud varem mõne seadme MyFestooli konto väliselt või on seadme Teie eest registreerinud meie edasimüüja, siis need seadmed ülevaatesse ei ilmu. Kui Teil ülevaatest mõni tööriist puudub, siis võtke palun ühendust meie Festooli klienditoega Kontaktvorm, et saaksime registreeritud seadme Teie uuele MyFestoolile üle kanda.